Podcastit osana vaikuttaja­markkinointia!

Saat meiltä nyt myös sisältöyhteistyöt suosittujen sosiaalisen median vaikuttajien podcasteissa. Monochrome-podcastit on monipuolinen kokonaisuus isoja tähtiä ja lupaavia tähdenalkuja. Meiltä saat niin toteutuksen kuin myös strategisemman suunnittelunkin.

Valitse näistä yhteistyömalli, tai yhdistele useampia

Sisältöyhteistyöt

Tässä mallissa vaikuttajat keskustelevat palvelusta tai tuotteesta osana jakson aihepiiriä.

Pre/Mid/End -roll

Jakson alkuun, keskelle ja/tai loppuun upotetaan erikseen äänitetty vaikuttajan kertoma lyhyt (1O-2Osek) sisältö palvelusta tai tuotteesta.

Yrityspodcast

Toteutetaan yrityksen tarpeisiin oma podcast-sarja! Se voi olla esimerkiksi viiden jakson kokonaisuus, jossa jaksoissa vierailee alan asiantuntijoita ja aihepiiriä tarkastellaan eri näkökulmista.

Miksi valita podcast-markkinointi?

Kerran fani, aina fani.
88 % podcastien kuuntelijoista kuuntelee alusta loppuun valtaosan tai kaikki jaksot.
Puhe menee perille!
Yli 61 % kuuntelijoista kertoo tehneensä ostopäätöksen podcastissa kuulemansa suosituksen perusteella.
Laadukas sisältö.
Monochromen äänitysstudiossa toteutetaan teknisesti laadukkaita sisältöjä, kiinnostavien sisällöntuottajien sanoittamina.
Ole ensimmäisten joukossa
toteuttamassa podcast-markkinointia. Aikaansaadaan yhdessä vaikuttavia tuloksia kustannustehokkaasti. Suosituimmat podcastimme tavoittavat jo yli 1O OOO kuuntelijaa per jakso ja kuuntelijamäärät kasvavat vauhdilla¹. ¹Esimerkki Pyjamabileet -podcastin 6kk kasvu 45O %; syksy 2O17 keskiarvokuuntelut 2OOO/jakso, kevät 2O18 keskiarvokuuntelut 11 OOO/jakso. Muut lähteet: Midroll Media, 2O15

Meiltä saat nämä podcastit!