EMMA

Vaikuttajayhteistyö ja VIP-näyttelyavajaiset

Konsepti ja toteutus: EMMA & Monochrome
Vaikuttajayhteistyö: Monochrome
Vaikuttajayhteistyön tavoitteena oli aktivoida ja viestiä Bryk & Wirkkala katseluvaraston näyttelystä Instagramissa ja Janitan blogissa. Yhteistyöhön valikoitiin kaksi vaikuttajaa tuottamaan sisältöä, minkä lisäksi toteutettiin VIP Preview -aamiaistapahtuma designvaikuttajille.

For Fashion’s Sake näyttely oli etenkin muotivaikuttajien keskuudessa tykätty. VIP Preview -avajaisiin osallistui 12 sosiaalisen median muotivaikuttajaa ja he julkaisivat avajaisista toistakymmentä some-sisältöä, jotka aktivoivat kävijöitä jakamaan kuvia näyttelystä. #forfashionssake -merkintää on käytettiinkin yli 9O kertaa.

8,4 %

sitoutumisaste

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!