EMMA

Vaikuttajayhteistyö ja VIP preview näyttelyavajaiset sosiaalisen median vaikuttajille

Olemme järjestäneet vaikuttajayhteistöitä sekä VIP preview-avajaistapahtumia muoti-, design- ja mediavaikuttajille EMMA museon näyttelyille For Fashion's Sake, Bryk & Wirkkala ja Meret Oppenheim. Aktivoimme vaikuttajayhteisön kertomaan näyttelyistä orgaanisesti ja sponsoroituna omissa sosiaalisen median kanavissaan –Instagramissa, blogeissa ja podcasteissa.

Lisäksi olemme järjestäneet tapahtumiin teeman mukaisen cateringin ja muuta oheistoimintaa; Meret Oppenheimin näyttelyn yhteydessä esimerkiksi meikkitaiteilijan toteuttamia surrealistisia muodonmuutoksia vaikuttajille.
Konsepti ja toteutus: EMMA & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö: Monochrome

Kampanjan tulokset

8,4 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!