EMMA

Vaikuttajayhteistyö ja VIP preview -näyttelyavajaiset sosiaalisen median vaikuttajille

Olemme toteuttaneet vaikuttajayhteistöitä sekä VIP preview -avajaistapahtumia EMMA -museon näyttelyille For Fashion's Sake, Meret Oppenheim sekä Bryk & Wirkkala. Aktivoimme muoti-, design- ja mediavaikuttajia kertomaan näyttelystä omissa sosiaalisen median kanavissaan - Instagramissa, blogeissa ja podcasteissa, orgaanisesti ja sponsoroidusti.

Lisäksi olemme järjestäneet tapahtumiin teeman mukaisen cateringin ja muuta oheistoimintaa: Meret Oppenheimin näyttelyn yhteydessä esimerkiksi meikkitaiteilijan toteuttamia surrealistisia muodonmuutoksia vaikuttajille.
Konsepti ja toteutus: EMMA & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö: Monochrome

Kampanjan tulokset

8,4 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!