K-Citymarket

Mikrovaikuttajayhteistyö “Enemmän yhdessäoloa ystävien kanssa”

Kampanjan avulla toteutettiin ja välitettiin K-Citymarkettiin linkittyvää autenttista sisältöä mikrovaikuttajien avulla. Vaikuttajat toteuttivat Instagram Stories-videot teemalla “Shoppailemassa Cittarissa” ja Instagram kuvapostaukset teemoilla “Yhdessä pöydässä ystävien kanssa” ja “Ruokavinkki ystävältä”.

Sisällöt vahvistivat positiivista brändimielikuvaa K-Citymarketista paikkana, josta hankitaan kaikki ostokset yhteisiin illanviettoihin.
Mediatoimisto: Dentsu, Konsepti: Dentsu & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Kampanjan tulokset

6

Instagram-vaikuttajaa

14

Instagram-postausta

6

Instagram Stories
-postausta

38 817

näyttöä

4 269

reaktiota yhteensä

6,1 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!