Liikenneturva

Valistava vaikuttajayhteistyö #pidäpääsi

Kampanjassamme Liikenneturvan kanssa vaikuttajien tavoitteena oli innostaa nuoria kypärän käyttöön. Vaikuttajat loivat kohderyhmää puhuttelevia sisältöjä Instagramiin teemalla "... on kuin ajaisi pyörällä ilman kypärää." Seuraajia kehotettiin osallistumaan myös Liikenneturvan kilpailuun #pidäpääsi-kampanjasivulla. Kampanja saavutti huikean sitoutumisasteen ja sai aikaan paljon hyvää keskustelua kypärän käytöstä vaikuttajien Instagram-feedeissä - räväkät sisällöt siis todella puhuttelivat kohderyhmää!
Mediatoimisto: Dagmar, Konsepti: Dagmar & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Kampanjan tulokset

5

Instagram-vaikuttajaa

5

Instagram-postausta

245 83O

näyttöä

36 772

reaktiota yhteensä

16,4 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!