Stockmann

Hullut Päivät aktivoiva vaikuttajakampanja

Hullujen Päivien markkinointiin haluttiin tuoda vaikuttajien avulla uudenlaista sisältöä. Vaikuttajat jakoivat Instagram-kuvapostauksilla omat suosikkitärppinsä Hullujen Päivien valikoimasta oman erityisalansa mukaan jakautuen muoti, kauneus, ruoka ja sisustus -kategorioihin. Lisäksi seuraajia sitoutettiin ja näkyvyyttä lisättiin aktivoivilla kilpailuilla, joissa jaettiin shoppailurahaa Hullareille. Vaikuttajien Instagram-Stories videokokonaisuudet shoppailuista Hulluilla Päivillä niin paikanpäällä kuin nettikaupassa viimeistelivät kampanjan.

Kampanjan sitoutumisaste nousi huikeaan 11,2 prosenttiin kun se Monochromen kampanjoissa on yleensä noin 5,4%. Kaikki yhteistyössä mukana olleet vaikuttavat tuottivat laadukkaita sisältöjä, joihin oli kuluttajien helppo samaistua ja saada inspiraatiota.
Konsepti: Stockmann & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Kampanjan tulokset

8

Instagram-vaikuttajaa

12

Instagram-postausta

8

Instagram Stories
-postausta

232 96O

näyttöä

9 53O

tykkäystä

2 96O

kommenttia

12 49O

reaktiota yhteensä

11,2 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!