TEHO Sport

Uutuustuotteiden lanseeraus Instagram-vaikuttajakampanja

Tavoitteena oli lisätä kevään 2O17 uutuustuotteiden tunnettuutta, vahvistaa TEHO Sport brändiä kohderyhmän keskuudessa, sekä lisätä myyntiä. Kampanjan aikana pyrittiin saamaan lisää seuraajia @tehosport Instagram-tilille ja puhutella enemmän naisyleisöä. Tämä laaja lanseerauskampanja tavoittikin hyvin ennalta määriteltyä kohdeyleisöä ja innoitti erityisesti vaikuttajien seuraajia osallistumaan kilpailuihin ja seuraamaan @tehosport Instagram-tiliä. @tehosport -tili kasvoikin kampanjan aikana 43O% ja ylitti tavoitteet kirkkaasti.

Kampanjan tulokset

3 62O

uutta seuraajaa

1 241 O5O

näyttöä

97 162

tykkäystä

8625

kommenttia

7,7 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

scroll!

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!