Vapriikki museokeskus

Paikallisesti aktivoiva sisältöyhteistyökampanja

Tavoitteenamme oli innostaa perheitä ja nuoria tutustumaan museon monipuoliseen tarjontaan sekä joulun alla aktivoida Vapriikin museokaupan joulumyyntiä.

“Olimme tyytyväisiä kampanjaan, joka tavoitti Instagramissa suuren määrän uutta asiakaskuntaa. Etenkin nuoria, joita on vaikea tavoittaa perinteisillä medioilla. Edullinen tapa kohottaa yrityksen imagoa. Yhteistyö niin Monochromen kuin Instagram-vaikuttajienkin kanssa sujui hienosti. Tätä voisimme koettaa uudelleenkin!”

Tähtitalvikki Poikajärvi
Viestintäsuunnittelija, Vapriikki museokeskus

Kampanjan tulokset

4

Instagram-vaikuttajaa

9

Instagram-postausta

223 OOO

näyttöä

25 672

tykkäystä

97

kommenttia

11,7 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

scroll!

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!