Bonaqua

Janita Aution värikästä brändilähettiläs­sisältöä maailmalta

Mediatoimisto: Isobar
Konsepti: Isobar & Monochrome
Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Vuoden ajan kestäneen brändilähettiläsyhteistyön toteutuneena tavoitteena oli luoda positiivista ja samaistuttavaa sisältöä @bonaquasuomi ja @janitaautio tileille, sekä nostaa esille Bonaquan uusia makuja. Sisällöt keräsivätkin runsaasti positiivisia kommentteja ja kampanjan aikana toteutettujen sisältöjen sitoutumisaste ylitti Janitan keskimääräisen sitoutumisasteen.

Yhteistyössä Bonaquan juomat kulkivat Janitan mukana huhtikuusta asti aina vuoden loppuun reissuilla ja iloisia sisältöjä nähtiin myös Italiasta sekä New Yorkista Suomen ohella. Vappuna järjestetty Bonaqua-brunssi keräsi sekä korkeat näytöt että reaktiot, minkä lisäksi etenkin Italiassa toteutettu yhteistyövideo, jossa Janita haki Bonaquan merestä keräsi suuren määrän kehuja!

1

vaikuttajaa

12

Instagram Feed -julkaisua

6

Instagram Stories
-julkaisua

328 751

näyttöä

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!