Pro Luomun Hyvä Merkki!

Kohti kestävämpää ja maistuvampaa eli luomumpaa ruoantuotantoa!

Asiakas: Pro Luomu ry.
Kampanjasuunnittelu ja toteutus: Monochrome
Monochrome valittiin Pro Luomu ry:n järjestämällä kilpailutuksella suunnittelemaan ja toteuttamaan vaikuttajayhteistyö, jonka tavoitteena oli lisätä luomutuotteiden aktiivi- ja hevikäyttäjien määrää sekä EU:n luomumerkin tunnettuutta.

Yhteistyön kattoteemana oli luomuruoan mahtava maku ja erityisesti luonnonmukaisten raaka-aineiden maistelu. Kampanjan yhteistyökumppaniyritysten tuotteiden avulla vaikuttajat loihtivat toinen toistaan upeampia annoksia ja tekivät yleisön iloksi myös laadukasta reseptiikkaa luomua hyödyntäen. Tämä ei ollut suuri haaste kahdeksalle armoitetulle kotikokille, joiden vaikuttajatyön ansiosta hankkeen viesti saavutti demografisesti erittäin laajan, mutta myös hyvin erilaisten kuluttajaprofiilien muodostaman kohderyhmän.

Yhteistyön teeman ja yhteistyökumppanien tuotteiden ansiosta vaikuttajasisällöistä muodostui yksilöllisiä ja niissä esiteltiin erittäin onnistuneesti laaja kirjo inspiroivia luomutuotteita. Suurin osa vaikuttajista valikoitui sopivan profiilin lisäksi myös korkealaatuisen sisällöntuotannon ansiosta, minkä vuoksi yhteistyössä maun lisäksi luomu myös näytti todella hyvältä!

8

vaikuttajaa

4

Instagram Feed

8

Instagram Stories

1

TikTok-videota

1

blogipostausta

3

Instagram Reels

1

Instagram Live

34O OOO

näyttöä

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!