Mountain Dew

Vauhdikasta vaikuttajasisältöä vauhdikkaalle uutuudelle!

Kampanjan tavoitteena oli vaikuttajien autenttisten sisältöjen avulla lisätä Mountain Dew:n Jumpstart-tuotteen tunnettuutta. Kampanjan sisältöteemoina olivat Jumpstart-tyylisesti vauhti, wow-efekti ja huumori. Vaikuttajien postauksissa nähtiinkin mm. surffausta, skeittausta ja pukeutumista hauskasti Jumpstartin väreihin. Sisällöt myös trendasivat hyvin Instagramissa: jokainen vaikuttaja onnistui luomaan vähintään yhden postauksen, joka saavutti huomattavasti vaikuttajan seuraajamäärää suuremmat näytöt!
Mediatoimisto: OMD, Konsepti: OMD & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Kampanjan tulokset

5

Instagram-vaikuttajaa

15

Instagram-postausta

15

Instagram Stories
-postausta

256 455

näyttöä

15 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!