Paulig

#frezzasquad brändilähettiläsyhteistyö

Brändilähettiläsyhteistyön avulla luotiin positiivista ja innostavaa some-presenssiä Pauligin Frezza-tuoteperheen uutuuksille. Yhteensä viiden kuukauden mittaisen #frezzasquad yhteistyön aikana vaikuttajat tekivät monipuolisesti aitoja ja aktiivisia sisältöjä niin Instagramiin, Snapchatiin kuin YouTubeenkin. Lisäksi jokainen vaikuttaja järjesti oman Frezza-tapahtuman. Saimme nauttia mm. Frezza-brunssista, -elokuvanäytöksestä sekä -vaahtobileistä Kampin Narinkkatorilla!
Konsepti: Paulig & Monochrome, Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Kampanjan tulokset

4

Instagram-vaikuttajaa

12

Instagram-postausta

17

Instagram Stories
-postausta

47O 69O

näyttöä

18,45 %

sitoutumisaste

Instagramin keskiarvo 4,1 %

Kampanja somessa

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!