ROTI G

Vaikuttajille suunnattu pr-lähetys ja -tapahtuma levittivät holitonta ilosanomaa!

Lähtökohta ja tavoite
Anora toi markkinoille uuden alkoholittoman tisleen ROTI G:n, jolle suunnittelimme ja toteutimme PR-kampanjan. Kampanjan tarkoituksena oli inspiroida vaikuttajia ja heidän seuraajiaan alkoholittomista tisleistä sekä lanseerata uutuustuote ROTI G näyttävästi ja brändiuskollisesti.

Toteutus
Kampanja koostui PR-lähetyksestä ja -tapahtumasta, jotka suunniteltiin avainviestien #holitontamenoa ja #hauskanpidonmakua ympärille. Monochrome päästikin luovuutensa valloilleen tämän toimeksiannon parissa!

PR-lähetys ja tulokset
PR-paketit suunniteltiin inspiroimaan mocktailien tekoon, minkä lisäksi niissä oli mukana ripaus #hauskanpidonmakua diskovalon muodossa! PR-lähetys oli todella onnistunut: 92% tarkkaan kuratoiduista vastaanottajista julkaisi lähetyksestä sisältöä kanavissaan ja Monochromen omaan Instagramiin tuli paljon positiivista palautetta kauniista lähetyksestä.

PR-tapahtuma ja tulokset
Myös PR-tapahtuma rakennettiin bilefiiliksen ja ajatuksen ympärille, että holitonta juhlaa voi viettää milloin vain! ROTI G:n vappuetkoilla nautittiin herkullisesta aamiaisesta, mocktail-workshopista, livemusiikista sekä yleisestä vappufiiliksestä. Onnistuneen tapahtuman viimeisteli näyttävät nimikoidut vappuilmapallot, joilla brändinäkyvyyttä levitettiin myös kaupungin kaduille sekä jälkitoimitusten ansiosta myös niiden somekanaviin, jotka olivat ilmoittautuneet tapahtumaan, mutta eivät päässeetkään paikalle. Näin ollen tapahtuma-aktivoinnin kokonaisnäyttökerrat somessa kohosivat huikeaan melkein kahteensataantuhanteen näyttökertaan. Kippis!

25

vaikuttajaa

1

Instagram Feed

27

Instagram Stories

34O OOO

näyttöä

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!