Onko TikTok vaikuttaja­markkinoinnin seuraava megatrendi?

Kirjoittanut Matilde Pelkonen

Monochrome tekee TIKTOK-vaikuttajamarkkinointia

Hei! Ohessa Tubecon Industry Dayssa (16.8.2019) esittämäni presentaatio aiheesta TikTok ja kuinka TikTokia voi hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnissa. Presentaation alta löydät myös kaikki esitykseni Takeawayt yhteen listattuna.

Jos kiinnostuit kuulemaan lisää vaikuttajayhteistöistä TikTokissa, tai mietit löytyykö TikTokista brändillenne sopivia vaikuttajia, ole rohkeasti yhteydessä meihin! Me autamme ja ideoimme mielellämme – tällä hetkellä TikTok-verkostostamme löytyy reilu 50 suomalaista tiktokeria ja määrä kasvaa koko ajan.

Matilde Pelkonen, Monochromen Co-founder & Luova johtaja
matilde.pelkonen @ monochrome.fi / +358405702211

9 x Takeaway TikTok vaikuttajayhteistyön toteuttamiseen

  1. Luo oma Hashtag-haaste.
  2. Valjasta vaikuttajat viraali-ilmiön luontiin!
  3. Hyödynnä Duetto-ominaisuutta.
    + vaikuttajien duetot ristiin
  4. Oma tunnuskappale on kaiken ytimessä!
  5. Ota haltuun editoinnit ja erikoistehosteet.
  6. Erotu luomalla personoituja erikoistehosteita ja luo kontrastia yhdistelemällä niitä vaikuttajien edgyihin sisältöihin.
  7. TikTokissa myös mikrovaikuttajilla voidaan saavuttaa todella vaikuttavia tuloksia.
  8. Tanssivideot ovat TikTokissa se juttu – mikset loisi omaa tanssiasi?
  9. TikTok tuo hauskuuden ja viihteen monikanavaiseen kokonaisuuteen.

3 syytä miksi vaikuttajamarkkinointi TikTok :issa kannattaa ottaa nyt haltuun!

  1. TikTok on paikka, jossa haastava Sukupolvi Z -kohderyhmä on tavoitettavissa.
  2. Kustannustehokasta vaikuttajamarkkinointia ja mainostilaa.
  3. Mahdollisuus tuoda brändisi hauskalla ja aidosti kiinnostavalla tavalla esille.

→ Ole edelläkävijä ja erotut joukosta eduksesi
(ja samalla hyödynnät myös PR-arvon)…!

Jaa artikkeli!