Herbina

Sisältöyhteistyö ja kuvauspäivä Instagram-vaikuttajien kanssa

Mediatoimisto: Dagmar
Konsepti ja kuvauspäivä: Sherpa
Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Herbinan vaikuttajayhteistyön tavoitteena oli rohkaista ja inspiroida nuoria suomalaisia naisia olemaan luonnollisesti oma kaunis itsensä. Vaikuttajat jakoivat Instagram-kuvapostaustauksien välityksellä omia ajatuksiaan sisäisestä kauneudesta ja voimasta, rohkeudesta, ihonhoidon tärkeydestä sekä tämän päivän suomalaisesta ja vahvasta naisesta. Teemat linkittyivät Herbinan tuotteisiin ja brändiin luontevasti.

Kampanja sai tuhannet suomalaiset nuoret kehumaan ystäviään ja kertomaan tuntemuksistaan ja kokemuksistaan, myös vaikeistakin asioista.

Lisäksi kolme kampanjan vaikuttajaa osallistui Herbina-kuvauspäivään, missä kuvattiin still- ja liikkuvaa kuvaa Herbinan digimarkkinointiin. Myös osan vaikuttajista Instagram-postauksia nostettiin mainontaan.

28

vaikuttajaa

56

Instagram Feed

9

kilpailupostausta

1 3OO

uutta seuraajaa

1 315 OOO

näyttöä

148 1OO

tykkäystä

1 96O

kommenttia

9,3 %

sitoutumisaste

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!