Julkaisimme animoituja tarroja sosiaalisen median vaikuttajille helpottamaan kaupallisen sisällön merkitsemistä

Monochromen-uutuus-GIF-tarroja-vaikuttajayhteistyon-merkitsemiseen-blogi

Idea GIF-tarroihin syntyi pohdinnasta, miten me Monochromella voimme avustaa vaikuttajaa  työnkulussa ja edistää mainonnan tunnistettavuutta selkeällä merkitsemisellä. 

Monochromen GIF-tarrat ovat avoimia kaikille käytettäväksi sosiaalisen median palveluissa kaupallisten yhteistöiden ja mainosten merkitsemiseen. Tarramme löytyvät Instagramin tarravalikosta hakusanoilla “kaupallinen yhteistyö”, “mainos” ja “monochrome”.

Tarrat on suunnitellut graafinen suunnittelija Eevi Rutanen, joka on luonut Monochromen visuaalisen ilmeen.

Lue Markkinoinnin & Mainonnan uutinen tarroista

Jaa artikkeli!