Noli Studios

Vaikuttajien sisustamat persoonalliset Artisan Studiot herättivät Nolin uudet kohteet eloon

Lähtökohta ja tavoite
Noli avasi kesän 2O23 kynnyksellä kaksi uutta huoneistohotellia Malmille ja Herttoniemeen. Tavoitteenamme oli luoda konsepti, joka hotellien avautumisen yhteydessä herättää kuluttajien huomion inspiroivalla ja kiinnostavalla tavalla, sekä vahvistaa Nolin palvelulupausta ja markkinoinnin kärkiviestejä.

Ratkaisu
Valjastimme mukaan kaksi persoonallisen otteen sisustamiseen omaavaa vaikuttajaa, @peetapeltolan ja @tyttibeatin. Kumpanenkin sisusti yhden Nolin huoneiston mielenkiintoisella sekä huomiota herättävällä tavalla. Huoneistojen sisustamisella viestimme, kuinka Nolissa asumalla et tingi viihtyvyydestä vaan voit tehdä kodistasi juuri sellaisen kuin itse haluat – tai voit asua täysin kalustetussa huoneessa tekemättä yhtään mitään.

Vaikuttajien mukana pääsimme seuraamaan Artisan Studioiden sisustamismatkaa aina suunnittelusta yöpymisiin valmiissa huoneistoissa. Lisätäksemme konseptin näkyvyyttä kutsuimme myös yhdessä Tytin ja Peetan kanssa muita vaikuttajia yöpymään huoneisiin staycation-hengessä pr-lähetyksien avulla.

Tulokset
Tytti ja Peeta ylittivät odotukset upeasti sisustetuilla Artisan Studioillaan ja samalla kummankin sisällöt ylittivät heidän keskiarvoiset näyttökerrat ja sitoumisasteen. Seuraajat olivat siis erittäin kiinnostuneita projektista ja lopputulokset keräsivätkin laajaa ihastusta ja näkyvyyttä läpi sosiaalisen median.

"Olemme todella tyytyväisiä yhteistyöhön ja etenkin odotukset ylittäviin lopputuloksiin, joihin Monochrome auttoi meitä pääsemään!"

Joonas Kekkonen
Marketing Manager, Noli Studios

>2OO OOO

näyttöä

5 %

sitoutumisaste

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!