Paulig

#frezzasquad brändilähettiläs­yhteistyö

Konsepti: Paulig & Monochrome
Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome
Brändilähettiläsyhteistyön avulla luotiin positiivista ja innostavaa some-presenssiä Pauligin Frezza-tuoteperheen uutuuksille. Yhteensä viiden kuukauden mittaisen #frezzasquad yhteistyön aikana vaikuttajat tekivät monipuolisesti aitoja ja aktiivisia sisältöjä niin Instagramiin, Snapchatiin kuin YouTubeenkin. Lisäksi jokainen vaikuttaja järjesti oman Frezza-tapahtuman. Saimme nauttia mm. Frezza-brunssista, -elokuvanäytöksestä sekä -vaahtobileistä Kampin Narinkkatorilla!

4

vaikuttajaa

12

Instagram Feed

17

Instagram Stories

47O 69O

näyttöä

18,45 %

sitoutumisaste

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!