Mountain Dew

Vauhdikas vaikuttajayhteistyö vauhdikkaalle uutuudelle!

Mediatoimisto: OMD
Konsepti: OMD & Monochrome
Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome
Mountain Dew uutuustuote Jumpstart esiteltiin Suomen markkinoille vauhdikkailla vaikuttajasisällöillä, joiden teemoina oli vauhti, wow-efekti ja huumori. Instagram-kuvapostauksissa vaikuttajat pääsivätkin luomaan vauhdikkaita tilanteita Jumpstart-hengessä ja postauksissa näkyi niin surffausta kuin skeittaustakin hyödyntäen Jumpstartin-tuotteen värimaailmaa kuvien visuaalisuudessa.

Sisällöt ottivat vauhtia myös trendaamalla Instagramissa; vaikuttajien sisällöt selvästi puhuttelivat kohdeyleisöä, sillä jokainen vaikuttaja loi vähintään yhden postauksen, joka sai enemmän näyttökertoja kuin mitä vaikuttajalla itsellään on seuraajia.

15

Instagram Feed

15

Instagram Stories

256 455

näyttöä

15 %

sitoutumisaste

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!