Mountain Dew
Vauhdikas vaikuttajayhteistyö vauhdikkaalle uutuudelle!
Mediatoimisto: OMD
Konsepti: OMD & Monochrome
Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome
Mountain Dew uutuustuote Jumpstart esiteltiin Suomen markkinoille vauhdikkailla vaikuttajasisällöillä, joiden teemoina oli vauhti, wow-efekti ja huumori. Instagram-kuvapostauksissa vaikuttajat pääsivätkin luomaan vauhdikkaita tilanteita Jumpstart-hengessä ja postauksissa näkyi niin surffausta kuin skeittaustakin hyödyntäen Jumpstartin-tuotteen värimaailmaa kuvien visuaalisuudessa.
Sisällöt ottivat vauhtia myös trendaamalla Instagramissa; vaikuttajien sisällöt selvästi puhuttelivat kohdeyleisöä, sillä jokainen vaikuttaja loi vähintään yhden postauksen, joka sai enemmän näyttökertoja kuin mitä vaikuttajalla itsellään on seuraajia.