Sunnuntai

Vappu Pimiän ja Sunnuntain helppoa leivontaa, jolla jokainen onnistuu!

Asiakas: Raisio Sunnuntai
Mediatoimisto: ToinenPHD
Vaikuttajayhteistyö ja toteutus: Monochrome

Vuoden kestoisen yhteistyön myötä lanseerattiin @sunnuntaileivonta uutuustuotteita, kasvatettiin brändimielikuvaa ja ennen kaikkea tehtiin leipomisesta helppoa! @vappendaali, eli suosikkijuontaja ja leivontaekspertti Vappu Pimiä taikoi Sunnuntain tuotteista muun muassa porkkanaruutuja, suolaisia lettuja ja hävikkipizzaa. Instagramin lisäksi Vapun reseptit nostettiin Sunnuntain nettisivujen reseptipankkiin. Reseptit olivat super suosittuja ja jokaisen julkaisun jälkeen seuraajat innostuivat leipomaan. Tägäyksiä herkuista Instagram Storyssa tuli monia sekä Vapun että Sunnuntain tileille!

Lähes jokaisessa sisällössä päästiin vaikuttajan vertailulukuihin tai niiden yläpuolelle. Orgaanisten julkaisujen lisäksi sisältöjä nostettiin mainontaan sosiaalisessa mediassa. Onnistuneen kampanjan valttikortteina toimivat Vapun aidot suositukset tuotteita kohti, inspiroivat tuunaukset resepteihin sekä helppouden korostaminen. Sunnuntain tuotteet tyhjenivät hyllyiltä nopeasti kun somepiirakan leivonta alkoi!

"Vaikuttajayhteistyö Monochromen ja Vappu Pimiän kanssa on ollut kaikin puolin onnistunut. Sunnuntain tavoite on inspiroida kuluttajia leipomaan ja meitä on valtavasti ilahduttanut, että olemme Monochromen avulla löytäneet brändille vaikuttajan, joka luontaisesti inspiroi myös seuraajiaan leipomaan ja jonka leivontavinkkeihin luotetaan. On selvästi huomattavissa, että pitkäjänteinen yhteistyö kantaa hedelmää mitä pidemmälle yhteistyössä mennään."

Anna-Maria Kinnunen
Brand and Category Manager, Raisio

1

vaikuttajaa

5

Instagram Feed

5

Instagram Stories

8OO OOO

näyttöä

28 OOO

reaktiota yhteensä

4 %

sitoutumisaste

Miltä oma kampanjasi näyttäisi? Ota selvää!